2012. január 24., kedd

5. nap

Reggel 3in1 galodermás kávé.

Reggelire megpróbáltam megenni a tegnap mikróban sütött zabcipót, de ehetetlennek minősítettem, és inkább kidobtam. Így a reggeli elég szegényes volt: 3 szelet sonka, kígyóubival és pritamin paprikával.
Még egy banánt is küldtem rá, így kibírtam ebédig éhség nélkül.

Az ebédem nagyon finom volt, el is fogyott mind (csirkemell csíkok grillezve, fűszervajon párolt zöldség). Igaz, volt benne kukorica és borsó is, amik nem paleósok, mégsem turkáltam ki. Remélem ennyi nem árt!

Délután sütöttem egy fél adag diós muffint. Finom lett, de legközelebb kihagyom belőle a narancs reszelt héját, mert keserű lett tőle:(, és még egy kanál nyírfacukrot is elbírt volna:)

Vacsira egy kis serpenyőbe pirítottam pár vékony szelet házi szalonnát, majd ráütöttem 2 felvert tojást. Csinos kis lepény lett belőle, és jól is laktam vele:)

Este megsütöttem egy másik kenyeret, de ez is ehetetlen lett. Mostanában nem fogok próbálkozni a kenyérrel, hisz valójában nem hiányzik. Muffin jó reggelire, vacsira meg vagy tojás, vagy felvágott zöldségekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése