2012. január 22., vasárnap

3. nap

Reggel 3in1 kávé

Reggelire 1 banán és tegnapról 2 almás-mákos muffin.

Ebéd a Szicília étteremben: csípős csirkemell párol zöldséggel

Délután közkívánatra megint sütöttem egy adag almás-mákos muffint, ami érdekesre sikerült (kívül megégett, belül nyers maradt, és nem tudtam kiszedni a muffin-formából, pedig papírban sütöttem). Azért kikapargattam egyet uzsira.

Rita uzsira gyümölcsös joghurtot evett, és amikor kibontottam neki, lenyaltam a fóliáját:( A beidegződéseket időbe kerül elhagyni:)))

Igazából nem volt vacsi, futtában kaptam be egy szelet aszpikos sonkás felvágottat, majd sütöttem mákos muffint, ezúttal alma helyett reszelt répával és narancs kifacsart levével. Talán még az almásnál is finomabb lett:))) Épp hogy csak megkóstoltam, hisz reggelire szánom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése