2012. január 21., szombat

2. nap

Reggel megint vízzel ittam a 3in1-ben kávémat (később ezt is el fogom hagyni, most még leszokóban vagyok).

Reggelire volt még egy paleó muffin tegnapról, és kb. egy hete sütött édesítős zabpelyhes kekszből is volt pár darab. Nem mondom, hogy jóllaktam, de igazán éhes se voltam, és kibírtam vele ebédig.

Ebédelni a Cser vendéglőbe mentünk. Természetesen paleós ételt választottam: grillezett harcsa párolt zöldségekkel. Igaz, volt a köretben pár szem kukorica, zöldborsó és bab, azokat nem kotortam ki, de így is büszke voltam magamra:) Nagyon finom volt, és jól esett az egészséges étel.

Délután sütöttem egy almás-mákos muffint. Ilyet ettem már a Vicáéknál, nagyon finom. Mama vett nyírfacukrot, azzal édesítettem.

Vacsira aszpikos sonkás felvágottat ettem sajttal, paprikával és kígyóuborkával. Ja, és 2 muffint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése