2012. január 20., péntek

2012. január 20. - az 1. nap

Tegnap este elolvastam a tej és az autoimmun betegségek közti összefüggést, és megszületett az elhatározás, másnap elkezdem a Paleolit diétát.

Reggel már nem tejjel ittam a tejeskávémat, csak forró vízben oldottam fel egy tasak 3in1 kávét. Nem tudom, ezt szabad-e, majd még utána nézek. A tejnél biztosan jobb.
Nem ízlett annyira, mint a tejeskávé szokott, de még nagyon lelkes voltam.

Reggelire is csak teljes kiőrlésű kenyér volt itthon, ami eddigi életemben teljesen egészségesnek számított, az új életemben viszont kerülendő. így gyorsan összedobtam egy kókuszos-zabpelyhes muffint

Megettem hármat, teát ittam hozzá, és kibírtam az egész délelőttöt.

Ebédre rendeltünk Norbi-s kaját a Teletál-tól. Igaz, pénteki volt (húsmentes), viszont hüvelyes, amit a paleolit diéta nem javasol (magyaros zöldborsó főzelék brokkoli fasírttal). Annyira nem ízlett, hogy csak a felét bírtam megenni. De így se maradtam éhes.

Du. aludtam egyet, ébredés után, 4 órakor ettem 2 muffint édesítős baracklekvárral.

Vacsira csináltam a családnak tojásrántottát szalonnával és kolbásszal (teljesen paleós), viszont nem sok jutott nekem, így még egy almát is ettem pár szelet sajttal. A sajt-fogyasztást mértékkel, de megengedi. Úgy tervezem, hogy péntekenként fogom csak fogyasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése