2012. január 20., péntek

Beköszöntő

2012. január 20-án új életet kezdtem. Na, senki ne ijedjen meg, a családomat megtartottam:))) Ők a legfontosabbak az életemben, Őket akarom "szolgálni" még nagyon sokáig, ehhez van szükségem egészségre és minél több életerőre.

Ezer nyavalyám van, a beavatottak tudják, a többieknek most nem árulom el.
Egyik problémám a túlsúlyom. Ennek ledolgozását ez év második napján már elkezdtem, azóta  nem ettem fehér lisztet, édességet, és semmi hízlalót. Fogytam is 3 hét alatt 3 kilót, ami nem rossz.

Viszont most egy olyan diétát, nem is, inkább életmódot találtam (hála a nagynénémnek, aki kölcsönadta a Paleolit táplálkozásról szóló könyvét), ami nem csak a súlyfeleslegem megszabadításával kecsegtet, hanem egy csomó egészségügyi problémámat is múlt időbe rakja (ha minden igaz).

Hogy igaz-e, azt meglátom, és megláthatja velem mindenki, aki ezt a blogot olvassa.

Kívánok magamnak kitartást, és reményeim valóra válását! Drága férjem szerencsére támogat, mint mindenben, ezúton is köszönöm Neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése