2018. március 16., péntek

Paleolét piskótáinak tesztelése

Kaptam pár piskóta lisztkeveréket, hogy próbáljam ki és véleményezzem még a piacra dobás előtt.

Nagyon elégedett vagyok mindegyikkel egytől-egyig.

Először a csokis-meggyes piskótát sütöttem meg szilikonos szívecske formában:
Ilyen a belseje:
Jó meggyes és jó csokis. Pihe-puha piskóta. Levegős, szépen megemelkedett és nem is esett össze.
A leírás szerint készítettem:

6 db tojást szétválasztottam, a fehérjét csipet sóval kemény habbá vertem, a sárgákhoz adtam
65 g eritritet, robotgéppel fehéredésig kevertem.
Adtam még hozzá 30 g kókuszolajat és 40 g vizet, majd a lisztkeveréket.
A hab negyedét alaposan hozzákevertem, a maradékot meg óvatosan, hogy maradjon levegős.

180 fokon 35 percig sütöttem. Rácsra borítva megvártam, amíg kihűl, utána szeleteltem.

Másodszor a sima piskótát sütöttem meg, kicsit variáltam rajta, mert régóta vágytam már egy Somlói galuskára. Elfeleztem a lisztkeveréket, és sütöttem belőle egy kakaós és egy diós piskótalapot, majd somlóit alkottam belőle.
Ilyen lett:




Harmadszorra az epres-barackos piskótát sütöttem meg. Ugyanúgy kellett, mint a csokis-meggyeset, és ez is szuper szép és finom lett:



Engem meggyőztek ezek a lisztkeverékek, ha ezután piskótára lesz szükségem, biztosan ezt fogom választani. Minden eddig próbált paleó-piskótámnál jobbak. Szépen lehet vágni is, akár 3 részes tortát is tudnék belőle csinálni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése