2018. február 12., hétfő

Totu-fánk Paleoit Éléskamra Paleo puha fánk lisztkeverékből

A mennyiségek csak hozzávetőlegesek, nem gondoltam, hogy elsőre tökéletesre sikerül. De szerintem nem lehet elrontani, ha egyik vagy másik hozzávalóból pár grammal kevesebbet vagy többet tesztek, akkor sem.
188 g Totu (100 g gyári Totu és a többi saját készítés)
vanília por
60 g eritrit
2 púpos tk Totu krém (tejföl helyett)
1 tojás
csipet szódabikarbóna + citromlé (ez talán el is hagyható, mert a lisztkeverékben is van szódabikarbóna)
Az egész masszára nyomtam még citromlevet, de nem lett savanyú tőle.
100 g lisztkeverék (Paleolit Éléskamra Paleo puha fánk)
A lisztből kevesebb is elég lett volna, elég kemény lett a massza, de azért tudtam golyókat formázni, és kisülve sem lett tömény, nagyon jó textúrája lett. Sajnos arról nem készült fotó, ahogy az asztalra tettem, a család befalta kb. 5 perc alatt.

Próbáljátok ki, és várom a véleményeket!


A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:

Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése