2017. június 21., szerda

Minden egybe!

Na nem a konyhába követtem el ezt a merényletet, hogy mindent egybeöntöttem, hanem a sok-sok lemaradásomat szeretném gyorsan, egy bejegyzésbe pótolni.

Miket ettem mostanában? Íme:

Sült tarja felvágva, sült édesburgonyával (brassói hatás)
Meggy-leves
És akik ették:

Paleo virsli paleo mustárral (Pabelo-ban vettem), szénhidrátszegény puha kenyérrel (Paleolit Éléskamra)

Rákóczi túrós (Tücsökbogár receptje szerint)
(annyit változtattam, hogy a tésztáját Paleolit Éléskamra nyújtható lisztkeverékéből csináltam.)

Spenótos-csirkés pizza
(Paleolit Éléskamra Vékonytésztás olasz pizza lisztkeveréke szerint, a spenótos csirke maradék felhasználásával) Irtó fincsi volt!

Húsvéti reggelim:)
Paleolit Éléskamra új lisztkeveréke a Sokmagvas paleo bagett. Ez már a "túl jó" kategória. Arra mondom ezt, ami annyira jó, hogy nehéz elhinni, hogy peleó. Olyan az íze, és az állaga is, mint a hagyományos magos péksütinek. De ezt elmondani nem lehet, próbáljátok ki, és meglátjátok! Most akciósan lehet kapni a www.paleonagykereskedes.hu-n.

Melegszendvics
Vettem egy nagycsaládos melegszendvics készítő képet, amiben egyszerre 4 melegszendvicset lehet csinálni (ami 8 háromszöget jelent). Nem találtam még olyan szilikonos sütőformát, amibe akkora lesz a kenyér, ami pont kitöltené a szendvicssütőt, de így is remek szenyó lett a Szénhidrátszegény puha kenyérből. Természetesen sajtot nem raktam bele, emiatt volt egy kis hiányérzete a családnak.

Meggyes-"túrós" pohárkrém
Ez tipikusan a RONDA DE FINOM kategória. De ilyen is van. Vettem egy liter tojásfehérje lét, csináltam belőle totu-t, és abból egy túrós pitét. A tésztáját Paleolit Éléskamra Magliszt-mentes nyújtható tészta lisztkeverékéből csináltam, egy nagy tepsibe megsütöttem, mikor kihűlt, rákentem a Tücsökbogár receptje szerint készült "túrós" krémet, amibe meggyet is kevertem. Hűtőbe hagytam dermedni, de nem lett elég édes, nem dermedt meg rendesen (kevés zselatint használtam), így leszedtem a krémet, összekevertem egy kis mézzel, botmixerrel összecsapattam (az egész meggyek eltűntek, viszont rózsaszín lett az egész). A tésztát is beleszaggattam, és fagyi-kelyhekbe adagoltam. 

Pudingos kosárkák
A túrós pite (ld. feljebb) tésztájából szaggattam ki köröket, banánt szeleteltem rá, majd Nyírfacukor márkájú csokipudingot kanalaztam a tetejére. (Ilyet a Tesco-ba, Spar-ba is lehet kapni) Amikor kicsit megdermedt, még pirított szeletelt mandulával megszórtam, és kész is volt a vendégváró sütike. A gyerekek is nagyon ették:)

Hát ennyi az elmúlt két hónap új kajakölteményei. Nyáron is dokumentálom, ha készítek valami újat, és megosztom, amikor tudom!

Szép nyarat kívánok minden ide tévedt blog-olvasómnak és családjának!



A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
 Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése