2016. december 10., szombat

Ünnepi finomságok - Anyasüti termékekkel

Anyasüti termékekből készítettem finomságokat a napokban.

Sütőtökös kekszet
50 g eritrit
fahéj
50 g kókuszolaj
1 tojás
150 g sült sütőtök

A fenyőfákat nyomkodós géppel csináltam, az szuper gyors, de kicsit vastagabb, így puhább lett.
A szivecskéket szaggattam (két fólia között nyújtottam). Ez kekszesebb állagú, nekem jobban ízlett.

160 fokos légkeveréses sütőben sütöttem, amíg kis színt nem kaptak.

Goffry-tortát csokipudinggal
4 tojás
csipet só
szódabikarbóna + citromlé
25 g kókuszolaj
85 g hántolt darált mandula
kb. 1 dl víz
Goffry sütőben kisütöttem.
4,5 dl kókusztejben kifőztem egy zacskó Anyasüti Holland Kakaós krémpuding-ot (50 g eritrit is kell bele). Szuper jó krémes lett. Ezzel kentem meg egy goffry-t, ráraktam a másodikat (szétszedtem szivecskékre, hogy könnyebb legyen szeletelni).Megint puding jött, majd goffry, és így tovább.
A lányoknak annyira nem jött be - szerencsémre, így több maradt nekem:)

Vaníliapudingos kakaós-piskótás tortát
A piskóta egy régi receptem, a kókuszkocka piskótája, csak raktam bele kakaóport is.
7 tojás
3 ek eritrit
25 g kókuszliszt
75 g darált kókuszreszelék
1 ek kakaópor
A tojásfehérjéket csipet sóval kemény habbá vertem.
A tojássárgákat az eritrittel habosra kevertem.
Csatos tortaformában, 150 fokon kb. 50 percig sütöttem.

Krémnek az Anyasüti Bourbon vaníliás krémpuding-ot főztem (4,5 l kókusztej, 50 g eritrit).

A piskótát félbevágtam, amikor teljesen kihűlt, megkentem a puding felével, a tetejére kentem a másik felét, reszeltem rá paleós csokit.

Ez a torta volt Ilka 1. szülinapi tortája.
A gyerekek a pudingot ették, ujjacskáikkal leszedték a tetejéről is.

Gábor csinált hozzá kókusztejszínt is habpatronnal. De olyan kép nem készült sajnos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése