2016. december 12., hétfő

Bejgli -Paleolit Éléskamra lisztkeverékből

Zúzós hétvégénk volt, de azért belefért egy gyors bejgli sütés.
Egyszerű és nagyszerű, ahogy azt a Paleolit Éléskamra termékektől már megszoktuk.





A tészta a csomagoláson lévő leírás szerint készült, a töltelékek saját kútfőből.
Mákos:
100 g darált mák
2 ek eritrit
kevés őrölt fahéj
1 narancs reszelt héja
1 ek kókuszzsír
100 g sült sütőtök
Kis fazékba összemelegítettem.

Diós:
100 g darált dió
2 ek eritrit
1 kk őrölt fahéj
1 narancs reszelt héja
50 g sült sütőtök
(1 ek kókuszzsírt is raktam bele, de túl híg lett, azért lett levegős)
Ezt is összemelegítettem.

A tésztát pihentettem, a töltelékeket lehűtöttem.
Átgyúrtam a tésztát, kétfelé szedtem. Két folpak között nyújtottam, megkentem töltelékkel, feltekertem. Lementem tojássárgájával, majd fehérjével, 180 fokon kétszer annyi ideig sütöttem, mint ahogy a zacskón írják (gyenge a sütőm).
Alig bírtam megvárni, hogy meghűljön, levágtam a csücskeit, megkóstoltam. Fincsi nagyon:)
Lefóliáztam és lefagyasztottam, kíváncsi leszek milyen lesz felolvasztás után.



A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése