2016. október 26., szerda

"tejbedara" - Anyasüti lisztkeverékkel

Régebben is csináltam már "tejbedarát" a hagyományos értelembe vett tej és dara nélkül.
Kókusztej, kókuszreszelék, esetleg darált mandula, édesítés és sűrítésre kókuszliszt.

De mióta megismertem az Anyasüti lisztkeverékeket, ételek állagnak feljavítására is használom őket.
Csináltam már velük gyümölcsmártást, gyümölcslevest, és most tejbedarát.

2 dl kókusztejbe raktam egy csipet vanília port, 3 ek darált kókuszreszeléket, főztem kicsit.
És itt jött az állag-javítás: 1 ek Anyasüti lisztkeveréket szórtam bele, csomómentesen elkevertem (bármilyen lehet, nekem most éppen Omlós pogácsa keverék volt a kezem ügyében).
Hogy Ilka baba is ehessen belőle, édesítés gyanánt 3 puha datolyát raktam bele, majd lezártam a gázt és fedőt tettem a lábosra.
Kicsit állt, majd botmixerrel összepépesítettem az egészet.

Irtó finom lett. Mint egy krémtúró. Ilka persze nem ette (épp náthás a lelkem, cicin kívül mást nem fogad el), de a többi gyerekem kuncsorgott belőle, amikor ettem. Nekik ízlett:)



Az Anyasüti lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése