2016. július 5., kedd

Újabb szigorítás

A tojásmentesség először elképzelhetetlen volt, de belejöttem.
Most újabb szigorítást vezettem be az étkezésembe, mert sajnos az utóbbi időben kicsit elhajlottam (no nem tejjel és gluténnal, sőt, nem is hüvelyessel vagy cukorral bűnöztem, csak bolti paleó-közeli fagyival, gluténmentes, laktózmenes, cukormentes csokidarabos keksszel, rizzsel, kölesgolyóval, sőt, még Coca Cola Zérót is ittam:( )
Meg is lett a büntetésem, a jobb kezem zsibbad, erőtlenebb, a finommotorikája is romlott (alig tudok írni).

Jól utánaolvastam, és úgy döntöttem, belevágok az autoimmun paleo protokoll-ba.
Egyenlőre a neten található infók alapján, aztán ha elakadok, vagy nem javul a kezem, akkor kérek segítséget ehhez értő paleo dietetikustól.

Szóval mostantól tiltólistás nálam:
- méz
- paprika
- paradicsom
- rizs
- köles
- olajos magvak (dió, mandula, kesudió, mogyoró, szotyi, szezámmag, mák)
- tojás
- tápióka liszt
- nyílgyökérliszt

Marad a hús, pár zöldség és a gyümölcsök (mértékkel)

Nem lesz egyszerű, de szerencsére már kapható magliszt mentes lisztkeverék, amiből tojás nélkül is lehet sütni.
Ma rendeltem is két-féle márkát, remélem beválnak.

Majd megosztom a tapasztalataimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése