2014. június 11., szerda

Ribizlis pite

A tejfőzőben eddig legjobban bevált tejemhez 100 g mandulát, 5 ek kókuszreszeléket, 2 ek eritritet és csipet sót adok, majd felöntöm a jelig vízzel.
Ebből az adagból tele lesz a mix-fix (8 dl), és marad kb. 450 g szárazanyagom.

Ez utóbbit használtam fel a ribizlis pitéhez.

4 tojást felvertem robotgéppel 4 ek xilit-tel (most ez volt itthon), 3 ek kakaóporral, fél kk szódabikarbónát szórtam rá, meglocsoltam citromlével, hogy habozzon.
Beleraktam a 450 g mandula-kókusz darálmányt, robotgéppel összedolgoztam, olyan muffin-tészta állaga lett.

Jó sok ribizlit kevertem bele kanállal, majd csatos tortaformába öntöttem, és 180 fokon kb. 1 órát sütöttem, mire jó lett.

Irtó finom, szaftos, kakaós, ribizlis desszert lett, melegen is mennyei volt, és hűtő-hidegen is alig bírtam abbahagyni az evését:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése