2014. június 11., szerda

Marcipános csokifagyi

Dombóváron találtam a szekrényben 2 db lejárt szavatosságú Lidl-s kókusztejet. Nemrég járt le, elhoztam próba-cseresznye alapon.

A 8 dl kókusztejet egy fél vaníliarúddal felmelegítettem.
Amikor jó forró volt, kivettem a vaníliarudat, beletördeltem 2 db 60 g-os diabetikus étcsokit (nem tartalmaz se tejet, se cukrot, csak egy kis szójalecitint, ami felett időnként szemet hunyok, mivel a paleós csokik megfizethetetlenek számunkra).
Kakaóport is szórtam bele, kb. 2 evőkanállal.

100 g héjatlan, finomra őrölt mandulát addig járattam a roboshef-emben, amíg mandulavaj nem lett belőle.

Az üveges turmixgépembe öntöttem a csokis-kakaós kókusztejet, rá a mandulavajat, és járattam jó pár percig.

Szép homogén lett és krémes-habos.

Jégkrémes dobozba öntöttem, megvártam, amíg kihűlt, majd beraktam a fagyasztóba.

Szuper finom krémes csokifagyi enyhén marcipános utóízzel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése