2014. május 19., hétfő

Bocsi

Mostanában hanyagolom a blogírást. Ennek egyszerű oka van: időhiány miatt főleg a megszokott, már megosztott receptek szerint készült ételeket eszünk, nem újítok.
Vagy ha igen, akkor nem sikerül úgy, hogy azzal dicsekednem kéne,
vagy ha mégis szuper, akkor megtalálható máshol a recept.
Ez utóbbi kategóriába tartozik a hétvégi desszertünk, Tücsökbogár-tól ez a "keksztekercs-utánzat.
Lefényképezni se volt időm, olyan gyorsan elfogyott, és mindenkinek ízlett. Új kedvencünk!

És tegnap este sikerült hamis-túrót csinálnom.
Beraktam egy kókuszkrémet a mélyhűtőbe, és ott felejtettem. Kockává fagyott:( Ez csak azért :(, mert felengedés után már nem lehet rendesen felhasználni, darabos lesz és nem oldódik fel még meleg folyadékban sem.
Kidobni nem akartam, ahhoz túl drága, így felvertem robotgéppel (kásás lett természetesen), és innen jött a "túró" ötlete. Adtam hozzá kevés mézet, citromlevet és annyi kókuszlisztet, hogy besűrűsödjön.
Gyerekek két pofára ették:)

A paleó találékonnyá tesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése