2014. március 6., csütörtök

Hamvazószerda

Mióta paleós vagyok, bizony még nehezebbek a böjti napok. Még jó, hogy csak pár ilyen nap van az évben.

A tegnapi menü is okozott némi fejtőrést, főleg, hogy a havi paleós csomagom se jött meg még, így alapanyagok híján is voltam.

Végül ezt ettük:

Reggeli:
Máklisztes paleocsinta-torta (2 tojás, 10 dkg mákliszt, 3 dl víz, kevés tápióka keményítő)
Natúr szilvalekvárt melegatettem össze mézzel, így édesebb és kenhetőbb lett.
Megkentem a palacsintát, megszórtam eritrittel elkevert dióval, és így rétegeztem, amíg el nem fogyott.

Gyerekek is ették, és a negyedét meghagytuk.

Ebéd:
7 tojásból és 1 nagy hagymából rántotta, zsírban sült répával. Valami mennyei ízkombináció!!!

Vacsora:
A hétvégéről maradt cékla körethez sütöttem vadlazac-filét.
Besóztam, egyik oldalán borsoztam is, kevés zsírban kis lángon sütöttem minden oldalát pár percig.
A lányok jöttek és tátogattak, mint a kisfecskék, gondoskodtak róla, hogy ne lakjak jól:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése