2013. december 31., kedd

Szilveszter 2013

A vendégeink betegségre hivatkozva lemondták az estét, pedig kaja van bőven:

Akkor jöjjenek egyesével és recepttel.

Sütőtökös süti

Elmira sütis szakácskönyvéből
Tésztához:
10 dkg őrölt hántolt mandula
2 dkg kókuszliszt
1/2 tk szódabikarbóna
3 tk mézeskalács fűszerkeverék
8 dkg eritrit (vagy xilit)
15 dkg sült sütőtök
5 tojás
2 ek paleolaj

Sütőpapírral kibélelt tepsibe önteni, 180 fokon kb. 15 perc alatt megsül.

Ha kihűlt, kettévágni, megtölteni a következő krémmel.

Krém:
10 dkg darált dió
20 dkg puha kókuszzsír
10 dkg sűrű kókusztej (Cocomas)
15 dkg sült sütőtök
7 dkg eritrit
1 narancs reszelt héja

Linzer

http://mezesfinomsagok.blogspot.hu/2013/12/paleo-isler-rumos-sargabarack-lekvarral.html
Nem lekvárral, hanem kesudióból készített csokikrémmel ragasztottam össze.
Ehhez a kesudiót beáztattam, majd a víz nélkül turmixgépbe tettem, öntöttem rá kókusztejet, kókuszolajat, szórtam rá kakaóport és eritritet. Addig járattam, amíg krémes nem lett.

Golyóbis


A karácsonyról maradt kókuszos szaloncukrot használtam fel hozzá. Összegyúrtam, öntöttem hozzá egy kis kávét, szórtam hozzá fahéjat, belereszeltem egy narancs héját. Golyókat formáltam, hűtőbe tettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése