2013. november 15., péntek

Csokipudingos pohárdesszert

Csokikrémes piskótatekercset terveztem készíteni.
A csokikrém nagyon jó lett, a gesztenyelisztes piskóta is, de melegen feltekertem, és úgy összeragadt, hogy nem tudtam kitekerni, hogy megtöltsem a krémmel. Nem tudom mi lehetett a baj, máskor is így szoktam csinálni, és még sosem ragadt össze.

Nem estem kétségbe, jött a B-terv.
Elővettem az üvegkelyheket, felszeleteltem a töltetlen piskótatekercset, és a csokipudinggal rétegezve raktam a kelyhekbe.

Kész is a holnapi desszert:


Csokikrém:
3 tojássárgája
2 doboz Cocomas kókusztejszín (4 dl)
kis lábosba összekevertem és kis lángon felmelegítettem.
Belekevertem 100 g eritritet (kicsit túl édes lett, legközelebb csak 80-at rakok bele), 40 g kakaóport, kevés vanília port, 150 g kókuszzsírt
Újra felmelegítettem, kevergetve besűrítettem.
Jénaiba öntöttem, hagytam, hogy kihűljön, időnként megkevertem.
Hűtőbe is betettem, és időnként megkevertem.

Piskóta:
3 tojás (szétválasztani)
2 ek eritrit (sárgájába)
2 ek gesztenyeliszt (édesítővel kikevert sárgájához)
végül óvatosan beleforgatni a felvert fehérjét a sárgájás masszához.

170 fokon 15 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése