2013. május 29., szerda

Furcsa ...

Annyira csikar a hasam, mintha bélcsavarodásom lenne. Úgy fel vagyok fújódva, hogy már fáj! Mintha egy lufit fújtak volna fel a gyomromban:(((

Gondolkodtam, mitől lehet, és rájöttem: paprika, paradicsom, ami a legújabb paleós elvek szerint kompromisszumos a lektin tartalmuk miatt.

Tegnap húspogácsát sütöttem, és ötlet híján magában ettem. Mára is maradt még belőle.
A játszótérről felfele jövet a lépcsőházban lecsó-illat volt, így beugrott, hogy van még egy üveg András-féle lecsóm.
Fél üveg lecsót serpenyőben megmelegítettem, ütöttem rá 2 tojást, majd beledaraboltam pár húspogácsát.
Guszta volt, finom volt, de délutánra irtó rosszul lettem tőle:(

Azért nyáron még teszek egy próbát a friss zöldségekből készült lecsóval, de ha az is megterheli a gyomrom, akkor lehúzom az étlapról:(

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése