2013. április 17., szerda

Cocomas kókuszkrém

A kávémat elég régóta Cocomas kókuszkrémből hígított kókusztejjel iszom.
De a legutolsó szállítmány kókuszkrém a márciusi télben jött, és valószínűleg megfagyott, mert úgy viselkedik, mint az, amelyiket tavaly nyáron kísérleti célzattal lefagyasztottam. És ez a viselkedés nem kedvez a kávém állagának, ugyanis fehér csomók úszkálnak a tetején (nem lehet feloldani még melegítéssel se).
Mindig is utáltam a darabos innivalókat, így leszűrtem a kávét, de így pazaroltam a drága kókusztejet, arról nem beszélve, hogy elég időigényes lett a kávékészítés.

Gondolkodtam, hogy lehetne megoldani ezt a problémát, mert van még pár kókuszkrém a spájzba.

Tegnap megint csináltam csokikrémet. Ma reggel pedig tettem belőle a kávémba, és láss csodát, szépen eloldódott, és fincsi krémes lett a kávém (mintha igazi tejszínhabot nyomtam volna bele).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése