2013. január 20., vasárnap

1 éve kezdődött a paleós életem

2011. január 20-án kezdtem a paleolit táplálkozás elvei szerint étkezni.
Azóta folyamatosan változik az ehető ételek listája, sajnos szűkül:(

A kezdet kezdetén ettem zabot (zablisztből készítettem palacsintát, nokedlit, muffint), sajtot reszeltem a rakott kaják tetejére, a melegszendvicsre, használtam teavajat és ghee-t is, főleg sütikbe, aztán kiderült, hogy ezek is felejtősek.

A legújabb kutatások szerint a gyümölcsök se egészségesek, de ezt már nem vagyok hajlandó elfogadni. Gyümölcsöt igenis enni fogok, méghozzá annyit, amennyit csak kívánok!

Az 1. évfordulómra terveztem sütni gesztenyés piskótatekercset, de nem jött össze (Dombóváron vasárnap du. már nem lehet natúr gesztenyepürét kapni). De nagyon ráizgultam a témára, be fogom pótolni hamarosan:)

Sajnos egészségjavulásról se tudok beszámolni, viszont sokat fogytam, és ez már alapjában véve pozitív (megúszom a túlsúly okozta betegségeket).

Az ízlésem is megváltozott, már szinte egyáltalán nem eszem kenyér-pótlékot, jól tudok lakni hússal és zöldséggel.
Kedvencem a sült csirkecomb, azt hidegen és melegen, reggelire, ebédre vagy vacsorára is meg bírom enni, akár egymás után több napig is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése