2012. december 10., hétfő

Gastroyal desszertek

Drága férjem névnapomra gastroyal-os desszertekkel lepett meg, és egy piros gerberával (a sárga a Bojkáé)




fahéjas kókuszszelet és narancsfelfújt Earl Grey mártással

A felfújt a tea-ízű mártással habkönnyű volt és nagyon különlegesen finom ízű, a kókuszszelet már sokkal nehezebben fogyasztható (fahéj ízét egyáltalán nem éreztem, a piskóta tömör és száraz volt, a fehér réteg meg zselatinos kemény, kicsit gejl volt, ráadásul nekem nem is volt elég édes. Egy jó kis csokikrémet megkívánt, hát csináltam hozzá).

Annyira élvezem, hogy annyit eszek, amennyit csak akarok, amennyi a focilabda nagyságú méhem mellett még belém fér, és nem kell aggódnom a súlyom miatt:) Ma reggel méreckedtem, és így 28 hetes terhesen is csak 69 kilót mutatott:) Több voltam, amikor nyáron pozitívat teszteltem, és azóta is csupa finomságot eszem! Na, már csak ezért megéri paleózni:)))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése