2012. november 10., szombat

Új ételek

Ma expressz gyors ebéd volt, pedig levest is főztem.

zellerkrémleves
2 ökölnyi zellert megpucoltam, felkockáztam. 2 dl kókuszkrémet és még 2 dl vizet öntöttem rá, fedő alatt puhára főztem. Turmixgépbe öntöttem, sóztam, borsoztam, szerecsendióval is megszórtam, jól összeturmixoltam.
Finom krémleves lett. Én pirított szeletelt mandulával ettem, Bojka simán, a többiek levesgyönggyel.

mustáros csirke répával
Egy csirkemellet kockákra vágtam. 1 ev Dijoni mustárral, sóval, borssal fűszereztem.
Pár szelet szalonnát felkockáztam, kisütöttem a zsírját, kistányérra szedtem. A serpenyőbe raktam még zsírt (nem volt elég zsíros a szalonna), és a bepácolt húst fehéredésig sütöttem nagy lángon. Kisebb lángra tettem, és fedő alatt puhára pároltam.

Vékony répákat megpucoltam, félbe ill negyedbe vágtam, olíva olajjal bekentem, pirospaprikát és borsot szórtam rá. Kibéleltem egy tepsit sütőpapírral, 220 fokon 20 percig sütöttem.

Desszert nem volt, de nem is fért volna belénk, degeszre ettük magunkat:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése