2012. szeptember 30., vasárnap

Válaszaim a ki nem mondott kérdésekre

Úton-útfélen az emberek értetlenségébe ütközök. A közeli és távolabbi családtagok is aggódnak az én és a pocaklakóm egészségi állapota miatt.
Pont ma mondta az atya a gyóntatószékben, hogy az ember attól fél, amit nem ismer. Ez lehet a helyzet itt is. Anyukámat és a húgomat leszámítva a család többi tagja nem nézett utána a paleolit életmódnak, csak idegen és furcsa nekik, az eddig tanult ismeretanyaguknak teljesen ellentmondó, és persze, hogy a reklámokban hangoztatott szlogeneknek hisznek inkább, hogy a tejben lévő kálcium kell az emberi szervezetnek, sőt, a magzatnak is! És a magzatvédő vitaminok nélkül nem lehet egészséges gyereket szülni, és a teljes értékű gabona elengedhetetlenül fontos, stb.

Nem merik nekem szegezni a kérdéseiket és véleményüket,  hogy "ez biztos nem árt a babának?" "azért terhesvitamint szedsz, ugye?" "most már nem kéne tovább fogynod", hanem szegény Gábort bombázzák ezekkel. Ő meg persze nem tud válaszolni, csak próbálja leszerelni őket, és utána tőlem kér tanácsot, hogy miket mondjon ilyen szitukban.

Nos, jelen állás szerint a paleolit étkezésnél nincs egészségesebb.
És a sok aggódás helyett inkább büszkék lehetnének rám a családtagjaim, mert akár milyen egészséges, azért könnyűnek semmiképp se könnyű betartani.

És amíg a vérképem tökéletes, addig nem is akarok paleó-ellenes mondatokat hallani senkitől! Még az orvosaimtól se!

Most voltam vérvételen, és még a vas-szintem is a normális tartományon belül van, pedig terhesen ez amúgy is csoda-számba megy, nálam meg főleg, aki még tejivó korszakomban kórosan vasszegény voltam. Szegény mamikámnak állandó feladata volt, hogy nógasson, hogy menjek el vérvételre, és írassak vasat, mert különben túl fáradékony leszek, és nem tudok figyelni a suliban:) Az agyamra ment akkor, de igaza volt! Hogy örülhet most a mennyben, hogy ez a dolog rendeződött:) Ő tuti paleó-párti:)))

Terhesvitamint nem szedek, ahogy az előző két terhességemnél se szedtem, és teljesen egészséges és nagy babáim születtek.
Most sokkal több vitamint és ásványi anyagot juttatok a szervezetembe a sok zöldség és gyümölcs révén, mint amikor még rendszeresen tésztával és kenyérrel raktam meg a pocakomat.

Nem fogok elfogyni! Csak addig fogok fogyni, míg el nem érem a testmagasságomhoz és életkoromhoz ideális testsúlyt. Arra be fog állni, és azt tartani fogom, amíg maradok a paleolit étrenden (terveim szerint életem végéig).
170 cm vagyok, 60 körül fog megállni, és én még 66 vagyok, így aggodalomra nincs ok!

És ha mindez nem győzte volna meg a kétkedő olvasót, SOKKAL JOBBAN ÉRZEM MAGAM A BŐRÖMBEN, mint év elején! Utáltam túlsúlyos lenni, úgy menni a terhességi kontrollokra, hogy mit fog szólni a nőgyógyász, hogy már 90 kiló fölött vagyok.
Most büszke vagyok magamra, a szépen gömbölyödő pocakomra:)

És akinek még ezek után is vannak kérdései, vagy olvassák el akármelyik Szendi könyvet, vagy olvasgassanak a neten paleolit témában, vagy kérdezzenek engem a tapasztalataimról!

Köszönöm a figyelmet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése