2012. szeptember 19., szerda

Mai ebédem

Tegnap este megfőztem a mai ebédünket: édes-savanyú csirke cukkini lepénnyel:


Édes-savanyú csirke:
fél kg csirke (csíkokra szelve, serpenyőben kevés zsíron megsütve
Szósz: 2 ek sűrített paradicsom
          2 ek xukor
          2 ek ecet
          só, bors, őrölt gyömbér
Zöldségek: 1 pritamin paprika (kockákra vágva)
                  1 sárga paprika (kockákra vágva)
                  1 paradicsom (feldarabolva)
                  1 répa (hosszúkásra reszelve)
                  kevés kígyóuborka (hosszúkásra reszelve)
                  kb. fél konzervnyi ananász kocka

1 nagy fej hagymát apróra vágok, zsíron megpirítom. Rádobom a feldarabolt zöldségeket, majd a szószt, és lefedve kb. 15 percet főzöm.
Addig elkészítem a húst is, és a végén a húst belerakom a szószba, összeforralom.

Egészen hasonlítos az íze az Uncle Bens mártáséhoz, amit nagyon szeretek, és már régóta tervezem a paleósítását. Köszi Heni!

Cukkini lepény:
egy nagy cukkinit meghámoztam, kimagoztam, lereszeltem, lesóztam.
Kinyomkodtam a levét, hozzáadtam
1 apróra vágott hagymát
2 tojást
sót, borsot, natúr vegetát, kevés őrölt köményt,
gesztenyelisztet és szezámpelyhet, hogy összeálljon fasírt állagúra.

Kókuszolajban sütöttem ki. Finom lett, másfajta magliszttel is ki  fogom próbálni.
Timitől lestem az ötletet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése