2012. június 1., péntek

A nyár első napja:)

Szeretem a nyarat! Főleg az idei ígérkezik nagyon szépnek, ugyanis terveim szerint messzire el fog kerülni a szénanátha, az összes kellemetlen tünetével együtt!

Ma igazán pörgős délelőttöm volt, és orvosokkal-levelezgetős.
Kedden írtam az idegorvosnak, rákérdeztem a vérvétel eredményére és a levélhez csatoltam 2 oldalt a Szendi-könyvből, ami az SM-ről szól (Tej és autoimmun betegségek cím alatti részt).
Ma válaszolt: a vérvételnek még nincs meg az eredménye, "a labor és az MR malmai lassan őrölnek", és a diétáról majd beszélünk, de "nem érdemes túl komolyan venni" Jó, mi???

Reggel írtam a paleós dokinak is (dr. Tóth Csaba), és még délelőtt kaptam választ is Tőle. Szerencsére megerősített az elhatározásomban, hogy nem vetem alá magam a pajzsmirigy-biopsziának, csak meg ven egy 1,5 centis cisztám, inkább kérek pár hónap múlva egy kontroll-UH-ot.
Ezt nem mertem a háziorvosommal élőszóban közölni, így email-t írtam Neki. Tuti ki lesz akadva, de nem érdekel, ez az én életem, az én egészségem, nekem kell dönteni róla. Ha nem tetszik Neki, legfeljebb háziorvost váltok!

A levélváltások közben ment 2-szer a mosógép, főztem Bojkának barna rizses karalábé főzeléket, Ritinek és Gábornak sütöttem palacsintát, magamnak kókuszlisztes-diós-kakaós piskótát.
Riti jól bírta az anya-hiányt, csak a palacsinta illata kavarta fel annyira, hogy már 10 órakor ebédelni akart, de Bojka nagyon oda volt, hogy nem ülhet az ölemben egész délelőtt!

Ebédre csináltam magamnak sonkás tojásrántottát 6 tojásból, és friss saláta levelekkel ettem (tegnap szedte a barátnőm a kertjében).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése