2012. május 17., csütörtök

Paleós mákosguba:)

Új paleós ételt fedeztem fel, teljesen véletlenül:)

Tegnap csináltam paleós madártejet kókusztejből, ma reggel meg sütöttem mákos muffint 100%-os narancslével. Mivel a madártej kicsit kásás lett, a mákos muffint meg már eléggé unom,
reggelire kipróbáltam a kettőt együtt: feldaraboltam a muffint és nyakon öntöttem a madártejjel. Az íze valami fenséges, a mákos gubát juttatja eszembe, vanília öntettel:)))

Rakok föl képet, bár az ízét nem tudom megosztani sajnos!


Mákos muffin:
2 tojás, 2 ek xilit, 20 dkg darált mák, 1 tk sütőpor és annyi 100%-os narancslé, hogy folyós masszát kapjunk. 180 fokon 20 perc alatt megsütöttem.

Madártej:
3 tojás sárgáját kikevertem 2 ek xilittel, a tojásfehérjéket kemény habbá vertem.
5 dl házi kókusztejet felforraltam. Kivettem belőle a tojássárgához, majd összeöntöttem a kettőt és kevergetve melegítettem, míg kicsit be nem sűrűsödött.
A fehérje habot elszúrtam. Mikróban kell jénai tetőbe rakni, kicsi vizet alá, és 800W-on 1 percig "sütni".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése