2012. március 31., szombat

Rasztafánk

Hozzávalók:

  • 1 bögrényi őrölt kesudió
  • 1 tojás
  • 1 kk. szódabikarbóna
  • 1 késhegynyi só
  • 2 teáskanál xukor
  • fél kikapart vaníliarúd(ez nem volt itthon, így egy kevés vanília aromát tettem bele)
  • ha szükséges, pici víz (én nem raktam bele, de lehet, hogy kellett volna)
  • a sütéshez kókuszzsír 
Elkészítés:

A kesudió őrleményt összekevertem a tojással, xukorral és a fenti egyéb kiegészítőkkel, így nokedlitészta állagú keveréket kaptam. Ezt belekanalaztam egy zacskóba, és betettem a hűtőbe, hogy kicsit összeálljon.

Közben felforrósítottam a kókuszzsírt.

Kivéve a hűtőből, a sűrű nokedlitésztát a zacskó egyik csücskébe tereltem, ollóval lecsíptem a hegyét, és folyamatos nyomással a forró olajba eregettem egy adagot.
Mint amikor tortát díszítünk.

Pár perc alatt kész is volt, kiszedtem papírtörlőre. Fahéjas porxukorral szórtam meg.

Ritinek nagyon ízlett, így együtt megettük az egész adagot:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése