2012. március 9., péntek

A mai nap a "ronda de finom" ételekről szól

Reggelire banános lepényt csináltam, ami nagyon fincsi volt, de nem tudtam szépen megfordítani, így a moslékra jobban hasonlított, mint egy lepényre.
Fogok még próbálkozni, mert tényleg finom, és a Ritinek is ízlett:)

Vajat olvasztottam egy serpenyőben. Rákarikáztam 2 banánt, egyik felét megsütöttem. Megforgattam őket, majd ráöntöttem a következő masszát (4 tojás, 1 ek méz, 4 ek zabpehelyliszt). Addig kell sütni, amíg kocsonyás nem lesz a teteje, de ez nem következett be (valószínűleg a sűrűn rakott banán miatt nem tudott átsülni a tojásos része). Megfordítottam több részletben, és a másik felét is megsütöttem, tányérra csúsztattam.

Ebédre paleós "kakaós csigával" próbálkoztam. A recept Elmira paleo konyhájáról van, de a krémmel sokat vacakoltam, és végül nem lett jó. Írtam is neki kommentet a recept alá, és remélem válaszol, hisz nem én voltam az egyetlen hozzászóló, akinek meggyűlt a baja a krémmel, többen írtak emiatt Neki.

Azt hiszem vacsira már csak gyümölcsöt fogok enni. Pl. jó savanykás narancsot:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése