2012. február 19., vasárnap

31. nap (vasárnap)

Ganodermás kávé.

Reggeli: 3 mákos muffin.

Ebéd: pörkölt csemege ubival és egy kevés paleós kenyérrel (csak a szaftot tunkoltam ki vele).

Délután vasaltam, felmostam és sütöttem-főztem.
Egy egész csirkét feldolgoztam.

A mellét és a combjait besóztam, 40 percet alufólia alatt 200 fokon sütöttem zsírozott tepsiben, majd tojásos öntettel leöntöttem (2 tojás, 3 gerezd fokhagyma, só, bors), és fólia nélkül visszaraktam a légkeveréses sütőbe. Akkor vettem ki, amikor már szép színe volt:) Kicsit sós lett, mert a húst is megsóztam és a tojásos öntetet is.

A csirke többi részét (szárny, hát, csontos részek) megfőztem vízbe, az volt a vacsim tormával.

Megmaradt a tegnap vett csirkemell fele is, 4-be vágtam, és szalonnával rétegezve egy kis jénai tálban megsütöttem.

Riti segítségével párolt lilakáposztát is főztem, és beraktam a sütőbe céklát, amiből Bojkának lesz céklapüré (megmosva, megböködve, alufóliába csomagolva 200 fokon 2 óra).

Jövő hétre nem rendeltem ebédet, hazait fogunk enni:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése