2012. február 18., szombat

30. nap (szombat)

Ganodermás kávé.

Nem reggeliztem, főztem egész délelőtt, a szagokkal beteltem.

Ebéd: rakott brokkoli, utána egy diós golyó.

Délután sütöttem egy adag narancsos-répás-mákos muffint, és egyet meg is kóstoltam belőle.

Vacsira paleós kenyeret ettem sonkával és kígyóuborkával. Megint égett tőle a gyomrom. Este nem bírom vagy a lenmagot, vagy a kígyóuborkát. Még ki kell kísérleteznem, hogy melyiket, és azt el kell hagynom az esti evészetekből.

Este sütöttem kakaós kekszet (recept a fahéjas keksznél, csak most fahéj helyett kakaóport tettem bele), de sokat bosszankodtam vele, nem volt jó az állaga, ragadt-tapadt, nehezen tudtam a tepsire játszani a koronggá lapított golyókat.

Ja, majd elfelejtem, hogy ma reggeli mérlegelés szerint -8 kilónál tartok, ami így leírva nagyon klassz, de sajnos még nem látványos. Remélem azért előbb-utóbb látni fogom magamon a változást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése