2012. február 16., csütörtök

28. nap

Ganodermás kávé.

Reggelire csak gyümölcssalátát ettem (tegnap este összedaraboltam banánt, narancsot, almát és kivit).

Azt hittem rendeltem ebédet, de mikor már dél volt, és még nem hozták, kezdtem elbizonytalanodni. Megnéztem, és tényleg nem rendeltem csütörtökre, csak péntekre:(

Riti kapott egy bébiételt (vésztartalákban van pár), én meg kivártam, myg megsül a paleós kenyér (most olaszos fűszerezést használtam: bazsalikom, oregánó, morzsolt szárított paradicsom), és utána kisütöttem kolbászt. Későn ebédeltem, de nagyon jól esett: sült kolbász, mustárral, csemegeubival és paleós kenyérrel:)))

Annyira jól laktam ebédre, hogy vacsorakor se voltam éhes, így nem ettem.

Megint egész nap fájt a fejem, csak este 6 körül múlt el. Ennek örömére összedobtam egy kis paleós nasit, hogy legyen a hűtőben valami, amihez lehet nyúlni, ha édességet kívánok (darált dió, diétás eperlekvár, koffein mentes kávé édesítővel, és darált mandulába forgattam). Gábornak is annyira ízlett, hogy este rájárt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése