2012. február 15., szerda

27. nap

Ganodermás kávé.

Reggelire paleós kenyér sonkával.

Ebédre karfiol püré volt, és 2 hússzelet közt brokkoli. Nagyon finom volt:)

Délután ittam egy koffein mentes kávét, és bűnöztem is, popcorn-nal:) Nagyon jól esett. Nem tudom miért, de a tejtermékek és gabonák, cukor tilalmát simán betartom, a kukoricát nem tartom annyira veszélyesnek:)

Utánaolvastam, és a kukorica ugyan úgy gabonának számít, mint a liszt, tehát a popcorn-nak annyira bűnöztem, mintha kenyeret ettem volna. Többet nem teszem, lelkiismeret furdalásom volt utána:(((

Vacsira paleós kenyeret ettem kacsazsírral és a maradék sonkával.

Egész nap fájt a fejem:((( Pedig reggel bevettem egy fájdalomcsillapítót is. Ezt nem mulasztotta el paleós étrend. Remélem, hogy MÉG nem mulasztotta el. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése