2012. február 6., hétfő

18. nap

Rosszul indult a nap, mert a mérleg nem azt mutatta, amit vártam:((( Már 9 napja semmit nem fogytam:(((
Az eszemmel tudom, hogy ez normális, és megint be fog indulni a fogyás, de mégis nagyon szomorú lettem:(((

Reggelire alig ettem valamit (paleós kenyeret kolbásszal, majd csirkehússal), és az se esett jól:(

Délelőtt ettem pár gerezd almát, de túl édesnek találtam azt is:(

Ebédre bevágtam a szombati maradékot (rakott brokkoli), ami viszont még jobban ízlett, mint frissen. Egy szelet diós bundás hús is volt mellé, abból Riti is evett (a rakott brokkoliból csak a csirkemell darabkákat ette ki).

Délután aludtam egyet a csajokkal (ilyenkor kéne tornáznom inkább??? ).

Késő délután sütöttem mákos muffint, abból kettőt ettem még vacsi előtt, aztán vacsira paleós kenyeret csirkemellel és mustárral. Most jól esett:)

Este sütöttem 3 céklát a sütőben. Holnap Bojkának csinálok pürét belőle, és ha nem eszi meg, majd megeszem én (mennyei illata volt).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése