2017. április 19., szerda

Epres Charlotte-torta

A piskóta Paleolit Éléskamra Omlós piskóta lisztkeverékből van.
A csomagoláson lévő leírás szerint, 6 tojásból készítettem. A masszából öntöttem egy gáztepsire, téglalappá kentem szét, ebből lett a piskóta-tekercs.
Kiválasztottam a tálat, és kerestem egy akkora tortaformát, ami akkora, mint a tál szája. Abba is öntöttem a piskóta masszából, ez lett a torta alja.

A piskóta-tekercsnél fontos, hogy a sütőből kivétel után kicsit hagyjuk szikkadni, majd még melegen fel kell tekerni, úgy hagyni kihűlni. Bolti diabetikus eperlekvárral kentem meg, visszatekertem, befóliáztam a tekercset és hűtőbe raktam pár órára (addig szundiztam egy jót a kicsi lánykáimmal).

Az előre kiválasztott tálat kibéleltem fóliával, a tekercset vékonyra szeleteltem, belerakosgattam a tálba.

Töltelék:
1 liter tojásfehérje léből csináltam ToTu-t a szokásos módon (kb. 870 g ToTu lett)
100 g por eritrittel összekevertem
190 g friss epret botmixerrel összeturmixoltam, a "túrós" masszához kevertem.
Nem éreztem elég édesnek, így csurgattam hozzá még mézet (azért nem teettem hozzá több eritritet, mert a családom kényeske, nem szeretik, ha "csípi" a nyelvüket az eritrit). Ezt nem mértem, de úgyis arra bíztatok mindenkit, hogy a saját ízlése szerint édesítse, kóstolgassátok!
1 dl vizet kis lábosba öntöttem, melegítettem, 10 g zselatin port feloldottam benne, majd a krémhez öntöttem.
Ezt töltöttem bele a piskótatekercs-szeletekkel kibélelt tálba, rátettem a kerek piskótát, lefóliáztam, és hűtőbe raktam egy napra.

Felvágva így nézett ki:
Finom volt, bár a lányaimnak nem volt elég édes, de legalább több maradt nekem:)))



A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:

Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése