2017. január 29., vasárnap

Sörkifli - Paleolit Éléskamra lisztkeverékből

Ha kipihenem magam, már reggel is csodákra vagyok képes:)

Ilka éjszaka nem szopizott, így este 11-től reggel 7-ig aludtam:) A család meg még tovább, így volt egy órám egyedül, amit természetesen a konyhámban töltöttem.

Összeraktam a sörkifli tésztáját (1 zacskó Paleolit Éléskamra Enyhén sózott nyújtható tészta lisztkeverék + 2 tojás + 20 ml citromlé + 40 ml víz + 50 g olvasztott kókuszzsír),
15 percet kell hűtőben pihentetni.
Addig összedobtam az ebéd utáni desszertet (gyümölcssalátát 3 körtéből, 3 banánból és 3 narancsból).

A sörkiflit bambuszrost liszt-es nyújtólapon, fólia alatt kör alakúra nyújtottam, pizzavágóval 8 cikkre vágtam, egyesével feltekertem, tojássárgájával megkentem, szezámmaggal megszórtam, 180 fokos sütőben 30 percet sült alsó-felső sütéssel, majd 10 percet légkeveréssel.

Amíg sült, bekevertem egy fél adag sós goffry-tésztát is és kisütöttem.
2 tojás
fél tk só
csipetnyi szódabikarbóna
citromlé
125 g tápióka liszt
65 g kókuszliszt
2,5 dl víz

A reggeli fél 9-kor az asztalon volt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése