2016. október 18., kedd

Terka névnapja

Sacher-torta
Pocak Panna receptje alapján.
Rajtam kívül mindenki mogyorós fagyival ette (az nem paleós!)

Sós keksz
100 g Yungas Nyújtható sós lisztkeverék
50 g olvasztott kókuszzsír
25 g víz
Nyomkodós géppel nyomtam tepsire, 180 fokos sütőben 20 percet sütöttem.

Fahéjas keksz
Ezt is nyomkodós géppel csináltam, de az állaga nem lett a legjobb, fejlesztésre szorul a recept. Azért elfogyott:)

Fahéjas-datolyás csiga
Paleolit Éléskamra Magliszt-mentes nyújtható tészta alapliszt-ből csináltam.
A csomagoláson lévő tojásmentes recept szerint.
Tölteléke: 15 szem puha datolya, öntöttem rá forró vizet, kicsit állt, leöntöttem a vizet és fahájat szórtam rá + 1 ek kókuszzsírt. Botmixerrel pürésítettem.
A tésztát kinyújtottam, megkentem a datolyás krémmel, felszeleteltem, 180 fokos sütőben 20 percet sült.
Finom lett, Ilka is kapott belőle, csócsálta azzal a 3 fogával:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése