2016. október 22., szombat

Nutella gondolomformán

Az én drága mamikám mindent gondolomformán sütött, mikor kérdeztem, hogy mennyi ez vagy az kell a sütibe, azt mondta, hogy "gondolomformán".

Most ez a nutella is így készült. Nem mértem semmit, csak érzéssel raktam bele a hozzávalókat, és valami mennyei lett!
200 g-os zacskónyi törökmogyorót 180 fokos légkeveréses sütőben 10 percet sütöttem.
Amikor kihűlt, egy konyharuhába öntöttem, ledörzsöltem róla a héját. Amiről nem jött le rendesen, azt megettem, így azt se tudom mennyi volt a törökmogyoró mennyisége pontosan (kb. 150 g)
Robochef-fel krémesre turmixoltam.
Hozzáadtam 2 púpos tk kakaóport, 2 csurgatásnyi mézet és vanília port (ez utóbbit bőven kell rakni hozzá, ez adja a nutella-ízt).
Víz adagolásával tettem krémessé és kenhetővé.

Mivel nincs benne kókusztej, sokáig elállNA, de túl finom, hamar elfogy magában is, de goffry-ra kenve az igazi. A blogomon többféle goffry-recept is van, válogassatok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése