2014. április 10., csütörtök

Barna kenyér (mandula nélkül)


2. alkalommal hosszabb őzgerincformában sütöttem, szebb lett:)
 2 ek útifűmaghéj   kb.14g                    65 Ft
1 ek chia mag       kb.14g                  113 Ft
2 dl víz

Állni hagyjuk pár percet, kocsonyás lesz.

120 g szezámliszt                              228 Ft
90 g lenmagliszt                                 88 Ft
1 púpos kk nyílgyökérliszt  kb.5g        14 Ft

4 tojás                                             120 Ft
4 ek Cocomas kókuszkrém  kb.0,5 dl   75 Ft
1 tk só
bors
őrölt kömény
1 púpos kk szódabikarbóna
citromlé rá, hogy pezsegjen

Tojásos masszához robotgéppel hozzákevertem a zselés cuccot, és utána a liszteket kézzel kevertem bele. Formázható kenyér-tészta lett, nem folyik, lehet gyúrni. Beleraktam egy szilikonos kenyérsütő formába.

220 fokon 40 percig sült, majd még 20 percet 180 fokon. Végül kiborítottam a formából, és légkeverésen még 10 percet sütöttem, csak a biztonság kedvéért.

Szuper finom kenyér.

700 Ft és több, mint fél kiló (568 g)

Sok minden kell bele, de olyan finom, hogy ha egyszer megsütöd, akkor onnantól már csak ilyet fogsz sütni, így megéri beszerezni ezeket a speciális alapanyagokat.

A két liszt, ami kell hozzá, a legolcsóbb paleós lisztek:)

Az egész családnak ízlett, sokszor fogom még ezt a kenyeret sütni!

magkeveréket is kevertem bele (szotyi, tökmag, fenyőmag)


2 megjegyzés:

  1. Draga Noverkem, hihetetlen evulocuios fejlodesen ment at a kenyered az elmult 2 evben, ami persze a sok uj lisztnek is koszonheto, de legfokebb a kitarto probasutogeteseidnek. Le a kalappal, ugyi vagy :*

    VálaszTörlés
  2. Köszike! Igyekszem! És eddig ez a legszuperebb!!!

    VálaszTörlés