2014. március 19., szerda

Töpörtyű hegyek elpusztítása

Gábor vett egy csomó töpörtyű morzsát olcsón, hogy majd sütök belőle pogit.
Húztam-halasztottam a dolgot.

Ma este, vacsi után Gábor erélyesen rám szólt, hogy most már dolgozzam fel, mert megromlik.

Bevettem magam a konyhába, és csináltam töpörtyű krémet és pöpörtyűs pogácsát is.

fél kiló töpörtyűkrém
Robochef-be raktam egy fej vöröshagymát, megaprítottam.
Egy csomó töpörtyűaprólékot szórtam bele (nem mértem mennyit), sót, borsot, citromlét.
Homogénre aprítottam, és kész is:)

töpörtyűs pogi
 Ezt is aprítóval csináltam. Mindent bele, járattam és szilikon formába nyomkodtam, 180 fokon légkeveréssel 20 perc.

150 g darált mandula
70 g szezámmag
5 ek nyílgyökérliszt
200 g töpörtyű aprólék
1 tk só
1 mk pirospaprika
2 nagy tojás

A pogi a krémmel megkenve ... hmmm:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése