2014. március 24., hétfő

Gábor-napi finomságok

Hétvégén kolbászos-töpörtyűs pogácsával és csokitortával ünnepeltük Gábort.

Ma délelőtt nem hagyhattuk el a lakást, vártuk az új mosógépet és egy csomagot (mama által vett imbuszkulcs-készletet a Gábor névnapjára).

Így volt időm a konyhába ténykedni.

Sütöttem egy szív alakú tortát és kókuszgolyót is, mert kívántam

Kókuszgolyó: darált dió, kókuszzsír, kakaópor, xilites baracklekvár, kávé, eritrit)


Tortához 3 piskótát sütöttem a szilikonos szív alakú formámban.
2 kakaósat és egy világosat.

Piskóta lapok:
2 tojás
2 tk eritrit
robotgéppel kikevertem,
+ 5 dkg darált dió
(a kakaós lapokhoz szórtam kakaóport is)

170 fokon légkeveréssel 10 perc alatt megsültek.

Minden lapot megkentem a banános krémmel (1-1-1 érett banán, kevés őrölt fahéjjal botmixerrel összepépesítve).

A tetejére is jutott banánkrém, és még a hétvégéről maradt csokikrémet is rákentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése