2014. január 11., szombat

Január 11. (szombat)

Hajnali kávé

Reggeli:
2 buci zsírral, kolbásszal

Ebéd:
sült kolbász, cékla-sütőtök-alma köret

Uzsi:
kávé
sós mandula (Metro-ban találtunk szárazon pörkölt héjas mandulát tengeri sóval. Pont egy maroknyi adag egy zacskó, és 89 Ft. Táskába jó vésztartalék, betankoltunk belőle rendesen).
aszalt füge (jó kemény kérgű, ahogy szeretem, szintén a Metro-ból)

Vacsi:
4 db banános paleocsinta kakaóporral

Este készítettem kókuszdióból kókusztejet.
gáborral feltörettem, már nagyon profi benne. A kemény háját úgy lefejtette, hogy egyben maradt az egész húsa. Zöldséghámozóval simán leszedtem a barnás vékony réteget, a fehér kókuszhúst feldaraboltam késsel, aprítógépbe reszelékké daráltam.
Fél liter vizet felforraltam vízforralóban, a reszelékkel turmixgépbe öntöttem, járattam 5-10 percet, leszúrtam egy anyag pelenkán, ki is csavartam.
A reszelékből holnap reggel kókuszos csiga lesz, a fél liter tejet majd kávéhoz fogom önteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése