2014. január 20., hétfő

2 év nagy idő

2 éve paleózom, napra pontosan! Hihetetlen! Nem gondoltam, hogy ennyi ideig kitartok, és mostanra úgy vagyok vele, hogy nem tudom elképzelni, hogy valaha is megeszek egy szelet fehér kenyeret vagy megiszok egy pohár tejet.
Furcsa, hogy az emberek mennyire a megszokás rabjai:)
Mindent meg lehet szokni, a jót meg még könnyebb is:)

Szeretek paleósan élni, egészséges és nem hízlaló kajákat enni!

Ahogy a blogomból is látszik, főleg a paleós sütemények foglalkoztatnak, és az elmúlt időben alig tlet el úgy nap, hogy ne sütöttem volna valami finomságot.

A családomban is történt változás ez alatt a 2 év alatt. Édesanyám ugye az elejétől velem tart a paleós úton, bár ő kicsit lazábban veszi, de a glutént és a laktózt messze elkerüli.

A férjemnek és a gyerekeknek még sokáig sütöttem a tönkölylisztes kenyeret, de mára Őket is átszoktattam a paleós kenyerekre, zsemlékre. Gábor rendes férj, megeszi, amit elé rakok (kivéve a halat és a májat).

Gyerekek még esznek itt-ott a kanyarban csokit, bolti kekszet, ropit, de nagyon ritkán.
Szeretik a paleós kekszeimet, a húst, kolbászt, szalámit, sonkát, töpörtyűt, tojást minden formában.

Szeretnék a paleóval úgy foglalkozni, hogy a családi költségvetésben ne csak a kiadási oldalt szaporítsa, hanem a bevételit is. 
Nem meggazdagodni szeretnék, csak azt, hogy legyen meg a havi átlag kereset, amit egy 8 órás munkával kapnék.

Akinek van erre vonatkozó ötlete, bátran írjon nekem a varga.judit@vipmail.hu email címre. Minden megoldás érdekel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése