2013. december 13., péntek

Migrén és hízás:(

Ma sajnos nem jó hírekkel jövök, hanem két rosszal:(

Tegnap iszonyú migrénem volt, amolyan gyomor-forgató, így egész nap szinte semmit nem ettem. Még jó, hogy egy kiadós szalonnás-kolbászos, 4 tojásos rántottával kezdtem a napot, akkor még nem fájt a fejem, csak utána kezdődött.
Gyógyszert csak este vettem be, amikor már nem bírtam tovább, és reméltem, hogy reggelre jobban leszek tőle. 2 db Nurofen forte segített is:)

Régóta nem volt fejfájásom, már több, mint egy hónapja. Kezdtem reménykedni, hogy végleg elmúlt, nem lesz többet ilyen kínzó migrénem.
Erre tessék!
Egész nap azon agyaltam, mitől lehetett megint! Nem ettem semmi újat, semmi anti-paleót, nem ittam kevesebb folyadékot, nem volt extra-stressz az életemben, szóval passz!

A másik "rossz" hír, hogy hízok. Gábornak ez mondjuk nem rossz hír, szereti, ha van mit fogni rajtam, de én kicsit meglepődtem, mert eddig azt hittem, hogy ha csak és kizárólag paleós kaját eszem, akkor a hízás kizárt!
Ennek ellenére az elmúlt hónapban 2 kilót sikerült magamra szedni.
Csak a hasamon látszik (elmegyek 18 hetes terhesnek is), és a ruháim derekán érzem.

Igaz, hogy mostanában megint rászoktam a paleós kenyérkékre, és nem nagyon van nap, hogy ne sütnék valami kekszet (persze csak azért, hogy a gyerekeknek legyen itthon egészséges nasi, és ne bolti kekszeken éljenek).

Ja, és persze a sok-sok olajos mag se épp fogyaszt (dió, mandula, kesudió nyersen és sütőben pirítva... hmmm)

Vissza kell fognom magam, mert a végén a húgom újra leelőz:)

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az alábbi bejegyzést a héten olvastam, ajánlom neked is, hátha segítség a migrénedre.
    http://www.edes-oko-otthon.com/2013/12/a-csontok-titka-sok-szoveggel-fontos-dolgokkal.html
    Üdv

    VálaszTörlés
  2. Köszi, elolvastam. Hihetetlen, mennyi mindentől lehet migrénes fejfájás.
    Én is valami ilyesmire gyanakszom. Kéne keresnem egy jó csontkovácsot Pécsen.

    VálaszTörlés
  3. Másoktól is hallottam már, hogy kicsit elszámították magukat a peleoval. Abban hittek, hogy csak a szénhidrát hízlal, de a zsíros húsokkal, olajos magvakkal, sok-sok tojással annyi kalóriát bevittek, hogy elkerülhetetlen volt a hízás.

    VálaszTörlés