2013. november 7., csütörtök

Mezítlábas-muffin

Már régen csináltam muffint, mostanában inkább kenyeret sütök és kekszeket.

De ma megkívántam. Nem volt itthon semmi spéci paleós hozzávaló, még a kókuszzsírom is elfogyott, így azt raktam bele, ami minden háztartásba van: tojás, méz, alma, darált magok. Finom lett, és minden nem-paleós háztartásban elkészülhet még uzsira!

4 kicsi tojás (vagy 3 nagy)
2 csavarintásnyi méz (ha elég édes az alma, ez el is hagyható, vagy más édesítőszerre is kicserélhető)
1 kk őrölt fahéj (csak mert szeretem az ízét)
csipetnyi szódabikarbóna, leöntve egy kevés citromlével (pezsegjen)
Robotgéppel összekeverni.
2 kis alma (vagy 1 nagy) finomra reszelve
200 g-nyi darált mag (én most diót, mandulát és kesudiót raktam bele)
végül 1 ek kakaópor, hogy kakaó-íze is legyen:)

180 fokon kb. 25 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése