2013. szeptember 23., hétfő

Azért eszem ám!

A fejfájásom még mindig tart, de rájöttem, hogy Algopyrin-nel kordában tartható. Viszont amint kimegy a hatása, újra fáj.
Gyógyszert csak akkor veszek be, ha megyek valahová, és nem lehetem nyűgös.
Éjjel jól alszom, reggel fájdalom mentesen ébredek, de az idő múlásával egyre jobban fáj:(
Titokzatos, rejtélyes fejfájás.

Nem is erről akartam írni, hanem az új paleós kajáimról.

Rendeltem d-vitamint és omega-3-at, ez utóbbit lazacolaj formájában. Van benne citrom, hogy elnyomja a hal-ízt, de ettől csak még borzasztóbb. Gondolkodtam, hogyan tudnám a szervezetembe juttatni a legkevesebb undorral.
Volt itthon sós vízben csücsülő tonhal konzervem, azt lecsöpögtettem, a halhoz adtam a 2 tk lazacolajat (ennyi az esti adag), egy kevés citromlét locsoltam még rá, és friss saláta tetejére halmoztam. Főztem mellé 3 tojást, és a tetejére öntöttem a szalonnás májból megmaradt szalonnát aprítva és felmelegítve.
A legújabb kedvencünk a disznó nyak tepsiben sütve. Elneveztük Flintsone-szeletnek, mert olyan (belül husi, kívül körbe ujjnyi zsír).
Párolt lila káposztával vagy meleg hagymás-céklasalátával esszük.
ez egy fél szelet
 És a mai nagy sikerélményem:
Igen-igen, ez bizony a jó öreg nyomkodós paleósítva:)
A recepten még dolgoznom kell, de már annak is nagyon örülök, hogy a nyomkodós gép "vitte".

Itt a prototípus, amit még finomítani fogok:
1 tojás felverve
40 g kókuszolaj (olvasztott kókuszzsír)
2 ek kókusztej
csipet só
csipet vanília por
fahéj érzéssel
60 g eritrit porrá őrölve
1 bögre mandulaliszt (NEM őrölt mandula), kb. 124 g

Összegyúrni, pár percre hűtőbe rakni.
Nyomkodós tészta állagú lesz, a nyomkodós géppel szépen tepsire nyomkodni.
Ez egy tepsinyi adag.

180 fokos sütőben 15 percet simán, majd 5 percet légkeveréssel sütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése