2013. február 24., vasárnap

Paleo pizza

Pocak Panna pizza receptjére tettem még egy kísérletet.
Ez lett eddigi legjobb paleo pizzám, csak egy kicsit elsóztam:)


15 dkg hántolt darált mandula
1 ek darált lenmag
2 tk só
1/2 tk szódabikarbóna
1/2 tk morzsolt bazsalikom
2 kis tojás
3 ek paleolaj

Fél órára hűtőbe pihentetni.
Egy nagyméretű tortaformát vékonyan kikenni paleolajjal, egyenletesen belesimítani a tésztát.

Feltétnek én most csirkemell kockákat pirítottam meg, paradicsomszószt öntöttem rá és oregánóval és sóval fűszereztem. Egy kis fej hagymát is szeleteltem a tetejére. Nagyon finom lett:)

180 fokos sütőben 15 perc sütést írt a recept, én sokkal tovább sütöttem, légkeveréssel is és csak alsó sütéssel is a vége felé, hogy a tésztája is szeletelhető állagú legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése