2012. november 25., vasárnap

Ünnepi reggeli

Ma vasárnapi ünnepi reggelit rittyentettem: karamellizált almaszószos gesztenyelisztes paleocsintát.

A receptet Alexandra gasztroblogján találtam, és csak kicsit változtattam rajta (pl. a mazsolát kihagytam az almaszószból)

Almaszósz:
1 ek kókuszzsírt felolvasztottam egy fazékban.
2 almát apró kockákra vágtam, egy fazékban fedő alatt puhára pároltam (kb. 5 perc).
Fedőt levéve elfőztem a levét, 2 csurgató mézet csurgattam rá, kicsit összefőztem.

Palacsinta:
1 bögre növényi tej (én kókusztejet használtam)
1 bögre víz
1 tojás
csipet só
2 bögre gesztenyeliszt
1 ek paleolaj

Gépi habverővel összekevertem, vékony paleocsintákat sütöttem belőle (7-8 db lett).

Fahéjjal vagy xilit-es kakaóporral megszórtam a palacsintákat, feltekertek, almaszósszal nyakon öntöttem őket. Nagyon-nagyon finom és tápláló. Már most megfogadtam, hogy dec.24-én is ez lesz a reggelink:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése