2012. október 18., csütörtök

Sült "túrógombóc"

Persze a túróhoz semmi köze, csak egy kicsit emlékeztet rá a formája és az íze.

Anyósom múlt hétvégén felcsigázott a túrógombóccal, amiből persze én nem ehettem, de aztán megtaláltam ezt a receptet, és épp volt itthon elfekvőben 2 citromom (egyik már héj nélkül), így azokat is felhasználtam. Bár ne tettem volna, ugyanis SÓS lett tőlük a gombócocskám:( Nem tévedek, rendesen SÓS lett. Valaki esetleg járt már így? Hogy a citromtól nem savanyú lett az étele, hanem sós?
Na de azért sok-sok fahéjas porxukorral és kókusztejszínnel lenyomtam vacsira a felét, és még egy étkezésre való a hűtőben pihen.



Annyit változtattam a recepten, hogy volt itthon egy kevés kesudió, azt megdaráltam, és a kókuszliszthez kevertem, hogy legyenek a gombócokban "túró" darabok:) 2 tojással, kevés ghee-vel, valamint kevés kókusztejjel állítottam össze a masszát, hogy formázható legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése