2012. október 4., csütörtök

hekk

Megint halra vágytam. Hetente egyszer meg szoktam kívánni.

Ismét hekket vettem, és egy roppant egyszerű receptet találtam hozzá a Nosalty-n.


Fél kiló hekk-filét beáztattam egy órára citromos vízbe, majd papírtörlővel szárazra töröltem, hal fűszerkeverékkel beszórtam mindkét oldalát.

1 vöröshagymát zsíron megdinszteltem, raktam rá pirospaprikát, 2 gerezd fokhagymát apróra vágva, majd felöntöttem 1,5 dl vízzel (lehetett volna fehérborral is, de csak vörös volt itthon).

Egy másik fej vöröshagymát félkarikákra vágtam, egy kizsírozott tepsi alját kiraktam vele. Ráfektettem a hal szeleteket, ráöntöttem a megfőtt pörkölt-alapot, lefedtem alufóliával.

200 fokos sütőbe toltam 20 percre, levettem a fóliát, és úgy is sütöttem még 10 percet.

A hagyma kicsit ropogós maradt, de a hal jó puhára sült.

Salátaágyra mertem a halat, és jóízűen megettem:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése